Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Henri-Emile-Benoit Matisse

Ο Ανρί Ματίς (πλήρες όνομα Henri-Emile-Benoit Matisse,

(31 Δεκεμβρίου 1869 – 3 Νοεμβρίου 1954) ήταν ένας από τους σημαντικότερους Γάλλους ζωγράφους του 20ου αιώνα. Θεωρείται ιδρυτής του καλλιτεχνικού κινήματος του φωβισμού καθώς και μία από τις σημαντικότερες μορφές της μοντέρνας τέχνης.

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Ομαδικές εργασίες, στολίζουμε τις τάξεις μας

"Η δημιουργία ενός έργου είναι η δημιουργία ενός κόσμου|,  ΚΑΝΤΙΝΣΚΥ…

και τι ωραιότερο από το να το κάνουν αυτό οι μαθητές μας!



Ζωγραφίζοντας όπως ο Μιρό, ο Καντίνσκυ, ο Ματίς, ο Πόλοκ, ο Κλίμτ, ο Γαΐτης, ο Ακριθάκης“.



  • Χωρίστηκαν οι μαθητές σε ομάδες
  • Παρατήρησαν τα βιβλία με τα έργα των ζωγράφων , τα συζήτησαν , τα κατανόησαν.
  • Δημιούργησαν ομαδικά έργα με τις δικές τους ιδέες , ιστορίες αποδίδοντας εντυπωσιακά
  • Το ύφος κάθε καλλιτέχνη.
  • (κάποιες ομαδικές στηρίχτηκαν στην κατανόηση των αρχών της εικαστικής γλώσσας: θερμά – ψυχρά, γραμμές , σημεία, σχήματα, τόνοι , αποχρώσεις κτλ.)

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Η πόλη μας, ο Χολαργός...

Τι παρουσιάσαμε στους γονείς μας...




τους χωρίσαμε σε ομάδες... όπως άλλωστε δουλέψαμε κι εμείς..σε ομάδες!!!!! σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς


Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Μουσικά όργανα “ο ήχος της βροχής”

Φτιάξαμε όργανα μουσικής, αφρικανικής κουλτούρας από:

  • Κυλίνδρους συσκευασίας παλέτας
  • Διάφορα όσπρια και απαραίτητα ρύζι για το εσωτερικό
  • Κορδέλες και τέμπερες για τον διάκοσμο
  • βίδες περασμένες στο σώμα του κυλίνδρου για να εμποδίζουν την πτώση του περιεχομένου και να παράγουν τον….
Ήχο της βροχής

Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Παιχνίδι: Ψαρεύουμε;

Το γνωστό παιχνίδι με τα ψαράκια και τα μαγνητικά
καλάμια ψαρέματος.Εμείς το φτιάξαμε μόνοι μας!


ΥΛΙΚΑ
Βυθός:
  • 1κουτί παπουτσιών
  • χρωματιστά κανσόν για να στολίσουμε το κουτί
  • κοχυλάκια ,πετρούλες

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Ματιέρες

Ελεύθερη απόδοση χρωμάτων, δημιουργία τυχαίων μοτίβων, έκφραση, διασκέδαση.


  • Σταλάζουμε πάνω στο χαρτί χρώματα. Προσοχή, το χρώμα να στέκεται σε σταγόνες πάνω στο χαρτί,όχι σε πινελιά
  • Διπλώνουμε 2 φορές το χαρτί μας
  • Πιέζουμε από πάνω
  • Ανοίγουμε
Οι μαθητές ευχαριστήθηκαν πολύ και πρόσεξαν πως ακόμα και το τυχαίο στην τέχνη δεν είναι απλό

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Το καπλάνι της βιτρίνας

Η Δ2 τάξη, διάβασε το βιβλίο της Άλκης Ζέη ¨Το καπλάνι της βιτρίνας΄΄. Αποφάσισαν να κάνουν μια εικαστική εργασία βασισμένη σε αυτό. Φτιάξαμε λοιππόν τη μακέτα της βιτρίνας...



ΥΛΙΚΑ
  • 1 χαρτόκουτο
  • φύλλα ζελατίνας για τα τζάμια
  • καφέ κανσόν
  • χρυσός μαρκαδόρος
  • 1 κομμάτι δαντέλας (εμείς βρήκαμε από μπομπονιέρα)
  • 1…καπλάνι για τη βιτρίνα μας…
αρχική δημοσίευση

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Εικαστική γλώσσα

  • Από τα πρώτα έργα που φτιάξαμε,με σκοπό να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με την εικαστική γλώσσα (γραμμές, σημείαχρώμα, σχήματα, σύνθεση)
  • Άσκηση προγραφής (για την Α τάξη), εξέλιξη της λεπτοκινητικής ικανότητας.

  1. Οι μαθητές ζωγράφισαν ένα ή δύο αγαπημένα τους πρόσωπα, τα οποία έπρεπε να είναι με μεγάλα και καθαρά σχήματα
  2. Έπειτα με μονοκοντυλιά με καμπύλες που ΄΄ελευθερώνει΄΄ το χέρι γέμισαν το χαρτί τους
  3. Τέλος, χρωμάτισαν προσεκτικά κάθε σχήμα που είχε δημιουργηθεί.